Ułatwienia dostępu

Podsumowanie wakacji w Świetlicy Wiejskiej w Komarnie

Wszystko co dobre szybko się kończy. Tak i dobiegły końca tegoroczne wakacje…

W Świetlicy Wiejskiej w Komarnie na dzieci czekało wiele atrakcji:

- wielokrotnie organizowaliśmy zajęcia ruchowe zarówno na sali, jak i na świeżym powietrzu, dzięki którym maluchy uczyły się współdziałania w grupie i zasad uczciwej gry

- przygotowaliśmy zajęcia sportowe, plastyczne i artystyczne, podczas których powstały plakaty tematyczne pod wakacyjnym hasłem przewodnim „Bezpieczna kąpiel nad wodą”

- nie zabrakło zajęć manualnych- maluchy miały okazję wykonać własną biżuterię z koralików i breloczki do kluczy

- nowość stanowiły warsztaty szybkiego gotowania przy użyciu Termomixa, zorganizowane przez Panią Katarzynę Jakubowicz oraz Panią Dagmarę Suboczewską. Panie przygotowały dla nas przepyszne jedzenie- ogromnie dziękujemy!

- nasza podopieczna Kamila uczyła młodzież jak obsługiwać kontroler DJ-ski.

W tym roku nie zabrakło też wycieczek. Podczas wspólnego wyjazdu do Cieplic dzieci miały okazję zwiedzić Muzeum Przyrodnicze. Udaliśmy się także do pijalni wód i ujęcia wody „Marysieńka”, odwiedziliśmy Nimfę Wodną, zwiedziliśmy Park Zdrojowy i Norweski. Dodatkową atrakcją na koniec wycieczki było wspólne wyjście na pizzę do restauracji Grande Roma, a później na smakowite lody. Ale to nie jedyny taki wyjazd. Pod koniec wakacji po raz drugi wybraliśmy się z maluchami na pizzę i lody do Jeleniej Góry.

W wakacje mieliśmy również przyjemność gościć w Świetlicy pięćdziesięcioosobową pielgrzymkę z Legnicy, dla której przygotowaliśmy poczęstunek. Goście byli zadowoleni z pobytu u nas i obiecali że spotkamy się za rok.

W imieniu własnym i wszystkich maluchów pragnę serdecznie podziękować wszystkim rodzicom, a w szczególności Pani Agnieszce Dzióbek i Pani Marcie Szczepańskiej, za zaangażowanie w działalność Świetlicy w okresie wakacyjnym.